managing21.be

Managing21: een blik op het heden en de toekomst van de economie.

Online aankoop vertegenwoordigt grootste budget

Posted by marcho on June 14th, 2019

Consumenten spreken bij een online aankoop een groter budget aan dan bij een bezoek aan een fysieke winkel. Dat is de conclusie van een onderzoek van consulent Spotify. De onderzoekers stelden vast dat bij een online aankoop sprake is van een gemiddelde besteding van 75 dollar. Bij een bezoek aan een fysieke winkel is er daarentegen slechts sprake van een gemiddelde aankoop van 62 dollar. Het hoogste budget werd opgetekend in Japan, waar consumenten bij een online aankoop een bedrag van gemiddeld 141,72 dollar betaalden, gevolgd door Canada (100,66 dollar) en Singapore (91,09 dollar).

Lees Verder

 

Leave a Reply

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>