managing21.be

Managing21: een blik op het heden en de toekomst van de economie.

Multiculturele marketing blijft nog steeds een uitzondering

Posted by marcho on August 11th, 2019

Multiculturele marketinginspanningen blijven zeldzaam, hoewel deze consumenten 40 procent van de bevolking in de Verenigde Staten uitmaken. Dat zegt een onderzoek van de American Association of National Advertisers en consultant PQ Media. Vorig jaar werd in het land 25,86 miljard dollar uitgegeven aan multiculturele marketing, met televisie als het populairste mediaplatform. Dat is een stijging met 5,6 procent vergeleken met het jaar ervoor. Maar dat betekent dat nog steeds amper 5,2 procent wordt besteed aan multiculturele media-investeringen. Multiculturele marketing is duidelijker bij premium automakers, maar zelfs de uitgaven in die sector zijn verre van representatief.

Lees Verder

 

Leave a Reply

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>