managing21.be

Managing21: een blik op het heden en de toekomst van de economie.

Geduld van consument met merken is beperkt

Posted by marcho on August 11th, 2019

Consumenten worden het beu om bij elke nieuwe interactie met een merk steeds weer opnieuw dezelfde informatie over hun voorkeuren of interesses te moeten verstrekken. Dat blijkt uit een onderzoek van consulent Gladly. De consument blijkt te verwachten dat zijn leveranciers zijn verwachtingen kennen van eerdere contacten. Bedrijven die niet aan de service-eisen van de klanten voldoen, dreigen snel in ongenade te vallen. Voor 17 procent van de consumenten is een slechte ervaring voldoende om de banden met zijn leverancier door te knippen. Na drie problemen blijken 84 procent van de klanten verdwenen te zijn.

Lees Verder

 

Leave a Reply

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>