managing21.be

Managing21: een blik op het heden en de toekomst van de economie.

Luxesector investeert grotere budgetten in digitale reclame

Posted by marcho on May 15th, 2018

Hoewel sommige luxemerken relatief traag op de digitale reclamewereld hebben gereageerd dan de gemiddelde markt, drijft de sector zijn investeringen in het medium steeds verder op. Dat is de conclusie van een rapport van het bureau Zenith. Vastgesteld werd dat de luxesector dit jaar 33 procent van zijn reclamebudgetten wil toewijzen aan digitale kanalen, tegenover 30 procent vorig jaar. Die trend wordt volgens het rapport geleid door het luxetoerisme, waar 50 procent van de budgetten dit jaar aan digitale reclame worden geïnvesteerd, gevolgd door de autosector (39 procent), uurwerken en juwelen (28 procent), parfums en cosmetica (27 procent) en fashion en accessoires (13 procent).

Lees Verder

 

Leave a Reply

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>