managing21.be

Managing21: een blik op het heden en de toekomst van de economie.

Klantentrouw kan hotelsector veel baten bijbrengen

Posted by marcho on March 14th, 2019

Trouwe klanten kunnen voor de hotelsector een bijzonder sterke pijler vormen. Initiatieven die de loyaliteit van reizigers versterken, kunnen de winsten van de hotels zelfs met 25 procent doen stijgen. Dat blijkt uit een rapport van het bedrijf Roiback. De onderzoekers stelden vast dat loyale consumenten tijdens een verblijf in een hotel 22,4 procent meer besteden dan occasionele bezoekers. Trouwe klanten boeken ook bijna 30 procent meer overnachtingen dan eenmalige gasten. Er wordt aan toegevoegd dat die impact van de klantentrouw met het verloop van jaren steeds verder blijft groeien.

Lees Verder

 

Leave a Reply

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>