Afschaffen roaming maakt reiziger meer ontspannen
Posted by managing21 on oktober 30th, 2018
Door het afschaffen van de roaming-tarieven voelen veel toeristen zich tijdens hun reis meer ontspannen. Dat is de conclusie van een onderzoek van touroperator Riviera Travel bij een groep vijfenvijftigplussers. Vastgesteld werd dat 40 procent van de ondervraagden op hun reisbestemming dagelijks tussen drie en vier keer hun smartphone controleerden. Bovendien bleek 90 procent zich door het verdwijnen van de roaming-tarieven op zijn vakantiebestemming meer ontspannen voelt. De grootste bekommernis blijkt de vraag of men het water en de elektriciteit thuis wel heeft afgezet (34 procent), gevolgd door twijfels of men de deur wel heeft gesloten (28 procent).