Saai product kan toch leuk gepresenteerd worden
Posted by managing21 on oktober 4th, 2007
Voor het saaiste product of dienst kan nog altijd een boeiend presentatieconcept ontwikkeld worden. Maar desondanks slagen slechts weinig exposanten op beurzen erin om een boeiende en efficiënte productpresentatie te ontwikkelen. Dat stelt het magazine Expo Visie. Nochtans bieden beurzen volgens het magazine de mogelijkheid om de bezoeker een unieke productervaring mee te geven.
“Er zijn niet veel communicatiemedia die de mogelijkheid bieden om alle zintuigen tegelijkertijd te bespelen, maar op de beursstand is dat wel mogelijk,†aldus Expo Visie. “Dat biedt unieke mogelijkheden. De bezoeker en de standwerker zijn daar immers allebei fysiek aanwezig en dat creëert de mogelijkheid om de bezoeker van een unieke productervaring te laten genieten.â€
“Hoe meer de bezoeker betrokken wordt bij een presentatie, hoe beter,†stipt Expo Visie nog aan. “Wat mensen beleven, onthouden ze immers gemakkelijker. Wanneer bezoekers zelf actief zijn, slaat de standwerker twee vliegen in één klap. De bezoeker ervaart een unieke productbelevenis en er is spektakel voor andere bezoekers, die immers door het gebeuren worden aangetrokken.â€